Reklamacije i povraćaj robe
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Papabean d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard, Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem, već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 30 dana od prijema reklamacije.
Povraćaj robe se u tom slučaju vrši na naš trošak, a postupak se odvija u tri koraka:
1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: coffee@papabean.rs
Obavezno navedite sledeće podatke:
-ime i prezime
-e-mail adresu
-broj fakture ili fiskalnog računa koji ste dobili sa robom
-poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povraćaj adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanosti reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na Vašu adresu.
Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.
Ukoliko kupac robu kojom je nezadovoljan vraća poštom, troškove ove dostave snosi on sam.